Klantenservice - Lofft 6
Menu
EUR
After Party! Profiteer vandaag nog van 10% korting op de gehele collectie vanwege ons 7 jarig bestaan! Meer info klik hier

Klantenservice

Vind snel en eenvoudig het antwoord op alle vragen. Staat het antwoord wat je zocht er niet bij? Neem dan contact met ons op!
+31 (0)168 - 320 911
Ma / Vrij van 09:30 - 17:30
Live chat
Di / Vrij 09:45 - 17:15

Service staat bij ons centraal!

Alaaf! In verband met carnaval sluit onze winkel zaterdag om 14:00 uur. Ook op dinsdag zijn onze winkel en webshop gesloten. Vanaf woensdag 14 februari zijn wij weer voor jullie aanwezig! 

 

Hieronder kun je zien wanneer je onze winkel kunt bezoeken en wanneer je contact op kunt nemen met de webshop! Pakketten versturen wij op dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag. 

Dag Winkel Webshop (contact) Webshop (afhalen)
Maandag Gesloten 9:30 - 17:30 Gesloten
Dinsdag Gesloten 9:30 - 17:30 10:00 - 16:00 & 16:30 - 17:30
Woensdag 9:30 - 17:30 9:30 - 17:30 10:00 - 16:00 & 16:30 - 17:30
Donderdag 9:30 - 17:30 9:30 - 17:30 10:00 - 16:00 & 16:30 - 17:30
Vrijdag 9:30 - 17:30 9:30 - 17:30 10:00 - 16:00 & 16:30 - 17:30
Zaterdag 9:30 - 17:00 Gesloten Gesloten
Zondag Gesloten Gesloten Gesloten

 

 

Winkel: Molenstraat 6, 4761 CK in Zevenbergen

Webshop/Magazijn: Campagneweg 11G, 4761 RM in Zevenbergen

Neem contact op

Contactgegevens

0168 - 320 911
KVK nummer: 69725349
btw-nummer: NL001677981B77
Lofft 6 Molenstraat 6
4761 CK Zevenbergen
Nederland

Veelgestelde vragen

Bestellen
Hoe bestel je kleding bij Lofft 6?

Je klinkt op het artikel en selecteert, wanneer van toepassing, de juiste maat. Daarna klik je op "Toevoegen aan winkelwagen". 

Zodra je dit gedaan hebt kom je op het winkelwagen overzicht. Hier kun je zien welke artikelen er op dit moment in je mandje zitten. Op deze pagina kun je ook eventuele kortingscodes toevoegen. De volgende stap is het afrekenen. Klik hiervoor op de knop "Doorgaan naar afrekenen". 

Op deze pagina vul je al jouw gegevens in die wij nodig hebben om de order te verwerken. Wil je de bestelling naar een ander adres sturen dan het factuur adres? Klik dan op "Verzend naar een ander adres". Het invullen van deze gegevens is ook nodig wanneer je de bestelling wilt ophalen in onze winkel in Zevenbergen. 

De volgende stap is het kiezen van een verzendmethode. De optie "Ophalen in de winkel in Zevenbergen" is altijd gratis. Verzending binnen Nederland of België kost, tot een bestelwaarde van €75,00, €5,95. Bij een bestelwaarde van boven de €75,00 is het verzenden gratis. Het verzenden doen wij met PostNL. De bestelling ophalen bij een PostNL punt is helaas niet mogelijk. 

Hierna maak je een keuze uit een betaalmethode. Wij bieden de volgende betaalmethodes: iDEAL, Bancontact, Visa, Mastercard & Maestro. 

Tenslotte vragen we je nogmaals de bestelling te controleren en kun je eventueel een kortingscode invoeren. Wil je nog een opmerking toevoegen dan kan dat hier. 

Daarna vragen we je akkoord te gaan met de algemene voorwaarden en kun je op de knop "Kopen" drukken. Zodra je dit gedaan hebt wordt je naar de veilige betaalomgeving geleid. 

Wanneer de bestelling binnen is gaan wij er zo snel mogelijk mee aan de slag! 

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Het annuleren van een bestelling kan tot het moment dat je een verzend- of ophaalbevestiging hebt gehad. Stuur ons hiervoor een mailtje naar [email protected] of bel (tijdens openingstijden) 0168-320911. 

Waarom heb ik geen bevestiging ontvangen?

Controleer of het juiste e-mail adres is ingevuld en of dat de mail niet in de spam of ongewenst map is terecht gekomen. Geen mail ontvangen? Stuur dan een mailtje naar [email protected] of bel (tijdens openingstijden) 0168-320911.

Een product staat op uitverkocht, komt deze nog binnen?

Wij doen ons best om onze "hardlopers" regelmatig aan te vullen. Maar we willen ook niet dat teveel mensen in dezelfde kleding rondlopen. Mocht je vragen hebben over een specifiek item stuur dan een mailtje naar [email protected] of bel tijdens openingstijden 0168-320911. Je kunt je ook aanmelden voor de wachtrij. Je ontvangt dan een mailtje zodra het artikel weer op voorraad is! 

Kan ik een product reserveren?

Helaas is het niet mogelijk om kleding bij ons te reserveren. 

Wanneer kan ik de bestelling afhalen bij het magazijn?

Het afhalen van jouw bestelling in het magazijn is mogelijk zodra je een mailtje hebt gehad dat de bestelling klaar staat! Het magazijn is geopend van dinsdag tot en met vrijdag tussen 10:00 en 16:00 uur en tussen 16:30 en 17:30 uur. 

Het is niet mogelijk om hier jouw bestelling te passen of te retourneren. Dit kan uiteraard wel in onze winkel!

Wanneer kan ik de bestelling afhalen bij de winkel?

Alle bestellingen die vanaf dinsdag tot en met vrijdag vóór 16:00 uur worden gedaan kunnen vanaf 16:30 uur worden afgehaald bij de winkel. Bestellingen die vanaf vrijdag ná 16:00 uur worden gedaan liggen vanaf dinsdag om 16:30 uur klaar om afgehaald te worden. 

Retourneren
Hoe kan ik een artikel retourneren?

Is het artikel niet naar wens of is de pasvorm niet goed? Dan kun je uiteraard jouw artikel retourneren. 

Je kunt het artikel in de winkel retourneren of het naar ons opsturen. Het retour sturen van jouw bestelling is altijd voor eigen rekening. Wel kun je jouw retourzending voor een gereduceerde prijs via ons retourportaal aanmelden.

Wil je meer informatie over het retourneren?
- Wil je de kleding retourneren die je hebt op laten sturen? Klik dan hier!
- Heb je de kleding afgehaald? Klik dan hier!

Mocht je toch nog vragen hebben neem dan contact met ons op!

Wat zijn de retourvoorwaarden bij een aankoop in de winkel in Zevenbergen?

Kleding die bij ons in onze winkel wordt gekocht kan met de originele kassabon en kaartjes binnen 8 dagen worden geretourneerd. Hiervoor ontvang je een cadeaukaart.

 

Het retourneren van kleding die met korting is gekocht, sale of Black Friday, is helaas niet mogelijk wanneer deze in de winkel is gekocht. Dit omdat je de kleding hebt kunnen passen en controleren. 

Maatvoering
Hoe is de maatvoering van jullie kleding?

De maatvoering van onze kleding loopt vanaf maat 34 tot en met maat 48, soms 50. Bij elk artikel staat omschreven hoe dat de kleding valt en tot welke maat deze draagbaar is. Dit is uiteraard een advies. 

 

 

Waarom kan ik geen maat selecteren?

Bij een deel van onze kleding staat inderdaad niet de mogelijkheid om een maat te selecteren. Dit komt omdat deze er dan maat in "één maat" is. Hierbij vermelden we altijd hoe dat de kleding valt en tot welke maat wij denken dat deze draagbaar is.

Cadeaukaarten
Mijn cadeaukaart heeft geen barcode, kan ik deze online inleveren?

Helaas is het niet mogelijk om cadeaukaarten welke geen barcode hebben in te leveren op onze website. Deze zijn uiteraard wél geldig in onze winkel in Zevenbergen. 

Het systeem kan mijn barcode niet vinden?

Elke barcode, van cadeaukaarten die uitgegeven zijn in onze winkel, moet beginnen met het cijfer "2". Staat dit cijfer niet op de sticker? Zet deze er dan nog voor! 

Kom je er niet aan uit? Stuur ons dan vooral een berichtje voordat je de bestelling plaatst. Het is helaas niet mogelijk om achteraf de cadeaukaart in te leveren. 

Kan ik mijn online gekochte kaart ook in de winkel inleveren?

Jazeker, je kunt jouw cadeaukaart ook in onze winkel in Zevenbergen inleveren!

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €75,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »