Klantenservice

Service staat bij ons centraal!

 

Op dit moment is onze winkel op de volgende dagen geopend:

  • Maandag: 09:30 - 17:00*
  • Dinsdag: 09:30 - 17:00
  • Woensdag: 09:30 - 17:00
  • Donderdag: 09:30 - 17:00
  • Vrijdag: 09:30 - 17:00
  • Zaterdag: 09:30 - 17:00
  • Zondag: gesloten

*Op maandagen zijn we enkel geopend voor het afhalen of retourneren van bestellingen. Shoppen is op maandag helaas niet mogelijk.

 

 

Telefonisch zijn wij bereikbaar op: 0168-320911

 

Verder kun je ook het formulier aan de rechterkant invullen. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op!

1 Bestellen
1.1 Hoe bestel je kleding bij Lofft 6?

Je klinkt op het artikel en selecteert, wanneer van toepassing, de juiste maat. Daarna klik je op "Toevoegen aan winkelwagen". 

Zodra je dit gedaan hebt kom je op het winkelwagen overzicht. Hier kun je zien welke artikelen er op dit moment in je mandje zitten. Op deze pagina kun je ook eventuele kortingscodes toevoegen. De volgende stap is het afrekenen. Klik hiervoor op de knop "Doorgaan naar afrekenen". 

Op deze pagina vul je al jouw gegevens in die wij nodig hebben om de order te verwerken. Wil je de bestelling naar een ander adres sturen dan het factuur adres? Klik dan op "Verzend naar een ander adres". Het invullen van deze gegevens is ook nodig wanneer je de bestelling wilt ophalen in onze winkel in Zevenbergen. 

De volgende stap is het kiezen van een verzendmethode. De optie "Ophalen in de winkel in Zevenbergen" is altijd gratis. Verzending binnen Nederland of België kost, tot een bestelwaarde van €75,00, €5,95. Bij een bestelwaarde van boven de €75,00 is het verzenden gratis. Het verzenden doen wij met PostNL. De bestelling ophalen bij een PostNL punt is helaas niet mogelijk. 

Hierna maak je een keuze uit een betaalmethode. Wij bieden de volgende betaalmethodes: iDEAL, Bancontact, Visa, Mastercard & Maestro. 

Tenslotte vragen we je nogmaals de bestelling te controleren en kun je eventueel een kortingscode invoeren. Wil je nog een opmerking toevoegen dan kan dat hier. 

Daarna vragen we je akkoord te gaan met de algemene voorwaarden en kun je op de knop "Kopen" drukken. Zodra je dit gedaan hebt wordt je naar de veilige betaalomgeving geleid. 

Wanneer de bestelling binnen is gaan wij er zo snel mogelijk mee aan de slag! 

1.2 Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Het annuleren van een bestelling kan tot het moment dat je een verzend- of ophaalbevestiging hebt gehad. Stuur ons hiervoor een mailtje naar [email protected] of bel (tijdens openingstijden) 0168-320911. 

1.3 Waarom heb ik geen bevestiging ontvangen?

Controleer of het juiste e-mail adres is ingevuld en of dat de mail niet in de spam of ongewenst map is terecht gekomen. Geen mail ontvangen? Stuur dan een mailtje naar [email protected] of bel (tijdens openingstijden) 0168-320911.

1.4 Een product staat op uitverkocht, komt deze nog binnen?

Wij doen ons best om onze "hardlopers" regelmatig aan te vullen. Maar we willen ook niet dat teveel mensen in dezelfde kleding rondlopen. Mocht je vragen hebben over een specifiek item stuur dan een mailtje naar [email protected] of bel tijdens openingstijden 0168-320911.

1.5 Kan ik een product reserveren?

Helaas is het niet mogelijk om een item, welke je via de webshop wilt kopen, te reserveren. 

2 Retourneren
2.1 Hoe kan ik een artikel retourneren?

Is het artikel niet naar wens of is de pasvorm niet goed? Dan kun je uiteraard jouw artikel retourneren. 

Je kunt het artikel in de winkel retourneren of het naar ons opsturen. Het retour sturen van jouw bestelling is altijd voor eigen rekening. Wel kun je jouw retourlabel voor een gereduceerde prijs via ons retourportaal aanmelden.

Kijk voor alle informatie over het retourneren op deze pagina. 

Mocht je toch nog vragen hebben neem dan contact met ons op!

2.2 Wat zijn de retourvoorwaarden bij een aankoop in de winkel in Zevenbergen?

Kleding die bij ons in onze winkel wordt gekocht kan met de originele kassabon en kaartjes binnen 8 dagen worden geretourneerd. Hiervoor ontvang je een cadeaukaart.

 

Het retourneren van kleding die met korting is gekocht, sale of Black Friday, is helaas niet mogelijk wanneer deze in de winkel is gekocht! 

3 Maatvoering
3.1 Hoe is de maatvoering van jullie kleding?

De maatvoering van onze kleding loopt vanaf maat 34 tot en met maat 48, soms 50. Bij elk artikel staat omschreven hoe dat de kleding valt en tot welke maat deze draagbaar is. Dit is uiteraard een advies. 

 

 

3.2 Waarom kan ik geen maat selecteren?

Bij een deel van onze kleding staat inderdaad niet de mogelijkheid om een maat te selecteren. Dit komt omdat deze er dan maat in "één maat" is. Hierbij vermelden we altijd hoe dat de kleding valt en tot welke maat wij denken dat deze draagbaar is.

4 Cadeaukaarten
4.1 Mijn cadeaukaart heeft geen barcode, kan ik deze online inleveren?

Helaas is het niet mogelijk om cadeaukaarten welke geen barcode hebben in te leveren op onze website. Deze zijn uiteraard wél geldig in onze winkel in Zevenbergen. 

4.2 Het systeem kan mijn barcode niet vinden?

Elke barcode, van cadeaukaarten die uitgegeven zijn in onze winkel, moet beginnen met het cijfer "2". Staat dit cijfer niet op de sticker? Zet deze er dan nog voor! 

Kom je er niet aan uit? Stuur ons dan vooral een berichtje voordat je de bestelling plaatst! 

4.3 Kan ik mijn online gekochte kaart ook in de winkel inleveren?

Jazeker, je kunt jouw cadeaukaart ook in onze winkel in Zevenbergen inleveren!

Wij willen graag cookies plaatsen om onze website, online marketing en vindbaarheid te verbeteren. Geef je ons hier toestemming voor? Pas hier jouw cookie voorkeuren aan. Maak je geen keuze, dan plaatsen wij geen cookies. M.u.v. cookies die nodig zijn om de website te laten functioneren. Manage cookies