Klantenservice - Lofft 6
Menu
EUR

Klantenservice

Vind snel en eenvoudig het antwoord op alle vragen. Staat het antwoord wat je zocht er niet bij? Neem dan contact met ons op!
+31 (0)168 - 320 911
Ma / Vrij van 10:00 - 17:00
Live chat
Di / Vrij 10:00 - 17:00

Service staat bij ons centraal!

Sinds 26 augustus 2024 zijn we verder gegaan als webshop en is onze fysieke winkel gesloten. Uiteraard staat service bij ons hoog in het vaandel. Het is nog steeds mogelijk om jouw bestelling op te halen bij onze webshop. En natuurlijk staat er een kopje koffie/thee voor je klaar! Parkeren is gratis en kan bij ons recht voor de deur!

 

Dag Click & Collect Styling Advies Live Chat
Maandag Gesloten Gesloten Gesloten
Dinsdag 13:00 - 17:00 13:00 - 17:00 10:00 - 17:00
Woensdag 13:00 - 17:00 Gesloten 10:00 - 17:00
Donderdag 13:00 - 17:00 13:00 - 17:00 10:00 - 17:00
Vrijdag 13:00 - 17:00 13:00 - 17:00 10:00 - 17:00
Zaterdag Gesloten Gesloten Gesloten
Zondag Gesloten Gesloten Gesloten

 

Inplannen Styling Advies: bel 0168-320911 of Klik Hier

Webshop & Retouradres: Campagneweg 11G, 4761 RM in Zevenbergen

Neem contact op

Contactgegevens

0168 - 320 911
KVK nummer: 69725349
btw-nummer: NL001677981B77
Lofft 6 Campagneweg 11G
4761 RM Zevenbergen
Nederland

Veelgestelde vragen

Sluiting winkel
Klopt het dat de winkel gaat sluiten?

Ja, het klopt dat onze fysieke winkel in het centrum van Zevenbergen gaat sluiten. Vanaf begin augustus 2024 sluiten wij daar, na zeven jaar, onze deuren. Echter, we gaan niet weg uit Zevenbergen! Onze webshop blijft bestaan evenals de mogelijkheid om jouw bestelling af te halen bij het magazijn!

Hoe werkt het retourneren (straks)?

Is de bestelde kleding, die je hebt afgehaald bij het magazijn, niet naar wens? Geen zorgen! Je kunt de kleding gewoon terug brengen en het aankoopbedrag zal worden teruggestort/gecrediteerd. Geen gedoe meer met cadeaukaarten! 

Kunnen we de kleding bij het magazijn passen?

Op dit moment zijn we in druk overleg met de gemeente. Maar op dit moment is het nog niet mogelijk om jouw bestelling te passen in het magazijn! 

Bestellen
Hoe bestel je kleding bij Lofft 6?

Je klinkt op het artikel en selecteert, wanneer van toepassing, de juiste maat. Daarna klik je op "Toevoegen aan winkelwagen". 

Zodra je dit gedaan hebt kom je op het winkelwagen overzicht. Hier kun je zien welke artikelen er op dit moment in je mandje zitten. Op deze pagina kun je ook eventuele kortingscodes toevoegen. De volgende stap is het afrekenen. Klik hiervoor op de knop "Doorgaan naar afrekenen". 

Op deze pagina vul je al jouw gegevens in die wij nodig hebben om de order te verwerken. Wil je de bestelling naar een ander adres sturen dan het factuur adres? Klik dan op "Verzend naar een ander adres". Het invullen van deze gegevens is ook nodig wanneer je de bestelling wilt ophalen in onze winkel in Zevenbergen. 

De volgende stap is het kiezen van een verzendmethode. De optie "Ophalen in het magazijn" is altijd gratis. Verzending binnen Nederland of België kost, tot een bestelwaarde van €75,00, €6,95. Bij een bestelwaarde van boven de €75,00 is het verzenden gratis. Het verzenden doen wij met PostNL. 

Hierna maak je een keuze uit een betaalmethode. Wij bieden de volgende betaalmethodes: iDEAL, Bancontact, Visa, Mastercard & Maestro. 

Tenslotte vragen we je nogmaals de bestelling te controleren en kun je eventueel een kortingscode invoeren. Wil je nog een opmerking toevoegen dan kan dat hier. 

Daarna vragen we je akkoord te gaan met de algemene voorwaarden en kun je op de knop "Kopen" drukken. Zodra je dit gedaan hebt wordt je naar de veilige betaalomgeving geleid. 

Wanneer de bestelling binnen is gaan wij er zo snel mogelijk mee aan de slag! 

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Het annuleren van een bestelling kan tot het moment dat je een verzend- of ophaalbevestiging hebt gehad. Stuur ons hiervoor een mailtje naar [email protected] of bel (tijdens openingstijden) 0168-320911. 

Waarom heb ik geen bevestiging ontvangen?

Controleer of het juiste e-mail adres is ingevuld en of dat de mail niet in de spam of ongewenst map is terecht gekomen. Geen mail ontvangen? Stuur dan een mailtje naar [email protected] of bel (tijdens openingstijden) 0168-320911.

Een product staat op uitverkocht, komt deze nog binnen?

Wij doen ons best om onze "hardlopers" regelmatig aan te vullen. Maar we willen ook niet dat teveel mensen in dezelfde kleding rondlopen. Mocht je vragen hebben over een specifiek item stuur dan een mailtje naar [email protected] of bel tijdens openingstijden 0168-320911. Je kunt je ook aanmelden voor de wachtrij. Je ontvangt dan een mailtje zodra het artikel weer op voorraad is! 

Kan ik een product reserveren?

Helaas is het niet mogelijk om kleding bij ons te reserveren. 

Wanneer kan ik de bestelling afhalen bij het magazijn?

Bestellingen kun je, zodra je een mailtje hebt ontvangen dat deze klaarligt, ophalen van dinsdag tot en met vrijdag tussen 13:00 en 17:00 uur. 

Retourneren
Hoe kan ik een artikel retourneren?

Is het artikel niet naar wens of is de pasvorm niet goed? Dan kun je uiteraard jouw artikel retourneren. 

Je kunt het artikel in het magazijn retourneren of het naar ons opsturen. Het retour sturen van jouw bestelling is altijd voor eigen rekening. Wel kun je jouw retourzending voor een gereduceerde prijs via ons retourportaal aanmelden.

Wil je meer informatie over het retourneren?
- Wil je de kleding retourneren die je hebt op laten sturen? Klik dan hier!
- Heb je de kleding afgehaald? Klik dan hier!

Mocht je toch nog vragen hebben neem dan contact met ons op!

Maatvoering
Hoe is de maatvoering van jullie kleding?

De maatvoering van onze kleding loopt vanaf maat 34 tot en met maat 48, soms 50. Bij elk artikel staat omschreven hoe dat de kleding valt en tot welke maat deze draagbaar is. Dit is uiteraard een advies. 

 

 

Waarom kan ik geen maat selecteren?

Bij een deel van onze kleding staat inderdaad niet de mogelijkheid om een maat te selecteren. Dit komt omdat deze er dan maat in "één maat" is. Hierbij vermelden we altijd hoe dat de kleding valt en tot welke maat wij denken dat deze draagbaar is.

Cadeaukaarten
Mijn cadeaukaart heeft geen barcode, kan ik deze online inleveren?

Helaas is het niet mogelijk om cadeaukaarten welke geen barcode hebben in te leveren op onze website. Neem even contact met ons op, dan kijken we hoe we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Het systeem kan mijn barcode niet vinden?

Elke barcode, van cadeaukaarten die uitgegeven zijn in onze winkel, moet beginnen met het cijfer "2". Staat dit cijfer niet op de sticker? Zet deze er dan nog voor! 

Kom je er niet aan uit? Stuur ons dan vooral een berichtje voordat je de bestelling plaatst. Het is helaas niet mogelijk om achteraf de cadeaukaart in te leveren. 

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €75,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »